Morgonpromenad

Morgonpromenad

fredag 14 mars 2014

Jag är kass

Japp så är det, jag är kass på att uppdatera min blogg. Jag tänker ofta på den och vad jag ska skriva MEN sen kommer det annat imellan.

Jag har funderat på hur jag ska få denna att funka och kommit fram till att det får bli mer en bildblogg.

Det blir mycket bilder med kortare information och sedan så uppdateras bloggen med mer text ibland 😉

Slaktade lite tuppar på nästan 1 år. Det blev mycket kött att stoppa i frysen. 

Underbar natur!

Världens bästa skog!

Jag ÄR så snygg när jag springer 😁

Självklart har jag egen kudde att vila på!

Lakrits är nere och myser med dottern!











1 kommentar:

  1. Bilder blir väl bra, så kan du skriva när du får lust. Jag gillar att se lite vad du har för dig ju!

    men, Argus ser ju för jäkla galen ut när han springer, ha ha! Ses om en vecka!

    SvaraRadera