Morgonpromenad

Morgonpromenad

tisdag 18 februari 2014

Familjen växer...


Idag har vår familj fått ytterligare en medlem 😊 Det är katten Lakrits på 6 år. Han är en omplaceringskatt, kastrerad och van att vara både inne och ute.
Han är lite ruggig i pälsen och kommer må bra av en dusch så fort han känner sig mer hemma här 😊.
Jag hoppas det kommer försvinna många möss nu som man hör krafsa i väggarna 😉.

Sen har jag faktiskt försökt att fota kaninungarna, men det är så svårt. De har inte riktigt fattat grejen med att posera ännu.
 
Jag ska också köpa mig en digital "fisk" våg typ 😁 Så jag kan sy små påsar som de kan ligga i när man väger. Det är nästan omöjligt annars, enligt mig 😊.

Jag var uppe halva natten igår så nu säger jag tack för mig och godnatt!!

Dålig bild men här är Lakrits iallafall!!


Som sagt dåliga bilder men här är iallafall en av 7 ungar. Tycker denna borde heta Dumbo 😉 Fast det kanske är dumt att döpa maten 😁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar