Morgonpromenad

Morgonpromenad

fredag 7 februari 2014

Fredagsmys


Nu är det äntligen fredagkväll 😊 
När det är barnveckan så går det verkligen i ett. Det är aktiviteter efter skolan, köras fram och tillbaka sen hem och ta hand om djuren, veden, matlagning mm.
Men i morgon och på söndag ska vi bara vara hemma och fixa och göra klart halvfärdiga projekt.
Det ska bli riktigt kul!

Sen var jag tvungen att tjuvkika lite inne hos Sotis idag 😊 Det verkar vara mellan 7-9 ungar hos henne. 
Nu hoppas jag att allt kommer gå bra och att de växer sig stora och starka.

Jag skriver inte mycket mer idag utan avslutar med att lägga upp lite blandade bilder!! Trevlig helg 🎉

Min fina lilja på rot!! Jag älskar doften av dessa i mitt hem ❤️

Min nya super söta och helt fantastiska gryta. Endast 35kr på secondhand.

Min underbara ängel gosar med vår lilla Egon!



Avslutar men ännu en underbar blomma.
Ett knippe härliga tulpaner!!


1 kommentar: