Morgonpromenad

Morgonpromenad

onsdag 5 februari 2014

Sjuk, trött och omotiverad!

Idag har det varit en riktig skruttdag :(.
Jag har varit hängig och haft frossa och ångest. Mer eller mindre hela dagen har jag spenderat i sängen. Jag var bara ute en sväng hos djuren och fixade med mat och vatten. Sen fick ju Argus en promenad så klart.

Jag har även kommit fram till att jag borde bli flata på heltid! Män gör mig så otroligt förvirrad och
mindre tokig skulle jag påstå.
Hur man än vrider och vänder så förstår jag inte hur de tänker?
Jag kanske inte har sagt det, men jag blev nyligen singel och är väl på väg in i fasen ilska!!

Men i morgon är det en ny underbar dag!! Då ska jag mocka ut hos djuren och pyssla om de ordentligt. Sen ska jag och Hilda laga torsk med kokt potatis och skirat smör.
Vi har nämligen precis börjat med veckomeny på maten hemma. Min lilla dotter mår väldigt bra av struktur och kontinuitet ( vem gör inte det). Så detta underlättar otroligt hemma och vi får en mer harmonisk vardag!
Jo, när Hilda är i skolan så ska jag förbi en väninna och dricka lite kaffe och tjöta med.
Det är alltid väldigt trevligt!!

Godnatt från oss i lilla skogen


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar